x تبلیغات
همه چیز درباره غرفه های نمایشگاهی

غرفه سازی در تبریز

 

تبریز یکی از کلان شهرهای ایران است که هر ساله نمایشگاه های بین المللی و تخصصی مختلفی در آن برگزار می شود که شرکت های مختلف از سراسر کشور و جهان در آن ها شرکت می کنند.

مزایای شرکت در نمایشگاه ها بر کسی پوشیده نیست، نمایشگاه ها یکی از ابزارهای مهم تبلیغات و بازاریابی هستند. نماد شما در نمایشگاه ها، غرفه نمایشگاهی شما است، بنابراین غرفه سازی درست و اصولی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در نمایشگاه است. یک غرفه نمایشگاهی باید بتواند توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند و محصولات یا خدمات شما را به بهترین نحو معرفی کنند.

غرفه سازی باید با هدف و مخاطبان هدف شرکت مطابقت داشته باشد و از متریال و تجهیزات با کیفیت ساخته شود.

تبریز یکی از شهرهای مهم اقتصادی و صنعتی ایران است و به همین دلیل، نمایشگاه های متعددی در این شهر برگزار می شود که شرکت های مختلف از سراسر کشور و جهان در آنها شرکت می کنند.

به همین منظور نمایشگاه بین المللی تبریز در سال 1373 افتتاح شد که مکانی مناسب برای برگزاری نمایشگاه ها باشد.

نمایشگاه بین المللی تبریز، بعد از نمایشگاه تهران، دومین نمایشگاه معتبر و بزرگ در سطح کشور مطرح است. این نمایشگاه با مساحتی بیش از 200 هلکتار در میدان بسیج تبریز واقع شده است که با دو زیرگذر اختصاصی برای دسترسی راحت تر بازدیدکنندگان از مسیر اصلی جدا شده است.

نمایشگاه تبریز دارای امکانات رفاهی مناسبی برای بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان است، از جمله؛ پارکینگ بزرگ، دسترسی راحت، آمفی تئاتر رو باز و سرپوشیده، رستوران، بوفه، سرویس بهداشتی، اتاق های شستشوی رنگ و مواد برای غرفه سازان و...

معرفی عکاسی غرفه نمایشگاهی: بهترین روش‌ها برای ثبت لحظات یک غرفه

 

هنگامی که در نمایشگاه مدنظر خود شرکت می‌کنید، یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید انجام دهید، عکاسی غرفه نمایشگاهی است. عکاسی به شما کمک می‌کند تا لحظات نمایشگاه را ثبت کنید و بتوانید از طریق آنان تبلیغات و بازاریابی داشته باشید.

ممکن است در نگاه اول به نظر شما عکاسی غرفه نمایشگاهی کاری آسان به نظر بیاید و فکر کنید که خودتان با گوشی همراه خود می‌توانید آن را انجام دهید. اما این یک باور اشتباه است.

عکاسی از غرفه نمایشگاهی جزو عکاسی‌های خبری است و نیازمند تجربه و دانش کافی است تا بتواند به بهترین نحو طراحی غرفه نمایشگاهی و محصولات یا خدمات شما را نشان دهد.

عکاسی غرفه نمایشگاهی چیست؟

عکاسی در نمایشگاه‌ها می‌تواند از زیرمجموعه عکاسی خبری و تبلیغاتی باشد. در نمایشگاه‌ها به علت شلوغی و ازدحام، امکان برپایی محیطی مناسب برای عکاسی وجود ندارد، به همین دلیل شما نیاز دارید تا از عکاس حرفه‌ای استفاده کنید که بتواند لحظات خاص شما را در بهترین حالت ممکن ثبت کند. در واقع شما با عکاسی از غرفه نمایشگاهی خود، می‌تواند مهم‌ترین رویداد برای شرکت و کسب‌وکار خود را ثبت کنید.

در هنگام عکاسی از غرفه نمایشگاهی باید توجه کنید که طراحی غرفه نمایشگاهی و محصولات یا خدمات شما به‌خوبی در کادر عکس قرار بگیرند. 

در این مسیر، شرکت غرفه‌سازی پیشرو پیشگام با بیش از دو دهه تجربه در ارائه خدمات طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، بهترین همراه شما می‌تواند باشد. این شرکت باتکیه‌بر تیمی از متخصصان و استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها در عرصه غرفه‌سازی، به شما کمک می‌کند تا غرفة ایده‌آل و جذاب خود را به نمایش بگذارید. با تضمین کیفیت، طراحی منحصربه‌فرد، و خدمات شخصی‌سازی شده، این شرکت باعث می‌شود تا حضور شما در نمایشگاه‌ها به یک تجربه بی‌نظیر تبدیل شود و برندتان را به دیگران معرفی کنید.

غرفه سازی در فضای باز

 

اگر به دنبال یک کار جدید و جذاب هستید تا خود را در نمایشگاه پیش رویتان بیشتر نشان دهید، یکی از راه های بسیار خلاقانه غرفه سازی در فضای باز است.

نمایش محصولات، خدمات یا اطلاعات شرکت خود در فضای باز باعث می شود تا اولین چیزی که نگاه بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان به آن می افتد، غرفه شما در محوطه باشد.

این مدل غرفه ها معمولا در رویدادهایی مانند نمایشگاه بین المللی، نمایشگاه کتاب، جشنواره ها، کنفرانس ها و... مورد استفاده می تواند قرار بگیرد و مناسب کسب و کارهایی است که می خواهند با مشتریان، شرکا و عموم مردم ارتباط برقرار کنند و تعامل داشته باشند.

غرفه های نمایشگاهی که در فضای باز ساخته می شوند می توانند به کمک به نشان دادن برند و محصولات شما کنند و همچنین فرصت خوبی برای اهدای هدایای تبلیغاتی و صحبت با افراد مختلف است.

به یاد داشته باشید که مهم ترین مزیت غرفه های نمایشگاهی باز، ایجاد ارتباط و تاثیر قوی بر روی بازدیدکنندگان است، بنابراین بهتر است که اگر می خواهید از این مدل غرفه سازی استفاده کنید، برنامه ریزی دقیق داشته باشید.

چگونه رنگ غرفه نمایشگاهی خود را انتخاب کنیم؟

 

در طراحی غرفه نمایشگاهی خود نمی توانید تاثیر رنگ ها را نادیده بگیرید. طبق تحقیقات، رنگ یکی از فاکتورهای مهم است که بر روی تصمیم خریداران و بازدیدکنندگان تاثیر می گذارد. رنگ غرفه نمایشگاهی به همراه نورپردازی مناسب می تواند یک غرفه نمایشگاهی متوسط و ساده را بسیار چشمگیرتر و درخشان تر نسبت به سایر غرفه ها کند.

رنگ نقش بزرگی در تعیین تم هر طراحی غرفه نمایشگاهی ایفا می کند. اگر ترکیب بندی رنگ در طراحی غرفه نادرست باشد، بازدیدکننده به داخل غرفه شما جذب نمی شود و اگر رنگ های درستی انتخاب کنید به شناخت برند شما کمک می کند و بازدیدکنندگان را ترغیب می کند که وارد غرفه شوند.

ساخت غرفه نمایشگاهی در مشهد

 

مشهد، یکی از شهرهای مهم ایران است که هر ساله میزبان نمایشگاه‌های متعددی است. این نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی را برای برندها فراهم می‌کنند تا محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند، بازاریابی انجام دهند و ارتباطات تجاری را تقویت کنند.

مشهد به عنوان یکی از مقاصد زیارتی مهم در ایران شناخته می‌شود و حضور در نمایشگاه‌ بین المللی مشهد، فرصتی مناسب برای جذب گردشگران و زائران و تقویت شناخت برند است. همچنین، این فرآیند امکان برقراری ارتباط با بازار محلی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های تجاری مشهد را فراهم می‌سازد.

 ساخت غرفه نمایشگاهی در مشهد با در نظر گرفتن میراث فرهنگی شهر، به برندها کمک می‌کند تا به عنوان بخشی از این میراث شناخته شوند و ارتباط قوی‌تری با مخاطبان برقرار کنند. در نهایت، این فرآیند به عنوان یک فرصت استراتژیک در توسعه تجارت و بازاریابی در مشهد محسوب می‌شود.

هرچه نیاز است برای اولین نمایشگاه خود بدانید

شرکت در نمایشگاه یک گام مهم به سوی موفقیت است. اگر اولین باری است که در نمایشگاهی شرکت می کنید، مسلما برنامه های بزرگی دارید و نمی دانید از کجا شروع کنید.

با توجه به جزئیات، برنامه ریزی دقیق، مطالعه بازار و آمادگی کامل می توانید از فرصت حضور در نمایشگاه ها به بهترین شکل برای افزایش شناخت برند، جذب مشتریان جدید و افزایش فروش استفاده کنید. بهترین عملکرد را با توجه به نکات ذکر شده در مقاله داشته باشید و نخستین حضورتان در به یک تجربه موفق تبدیل کنید.

بودجه بندی نمایشگاه

 

اگر شما صاحب یک کسب‌و‌کار هستند که می‌خواهد برای یک نمایشگاه برنامه‌ریزی کند، یکی از مهم‌ترین تصمیماتی که باید بگیرید، مربوط به هزینه نمایشگاه است. این موضوع ممکن است برای کسب و کارهای جدیدی که آشنایی با روند نمایشگاه‌ها ندارند دشوار باشد، زیرا نمی‌دانند چه هزینه‌هایی باید در نظر بگیرید.

برنامه‌ریزی برای نمایشگاه یک کار طاقت‌فرسا و دشوار است به خصوص زمانی که به بودجه‌بندی می‌پردازد. پیشروپیشگام به شما کمک می‌کند با کمی سازماندهی و ایده‌های مفید بتوانید این کار را به راحتی انجام دهید.

انتخاب تیم نمایشگاهی مناسب

فرض کنید که این اولین بار است که شرکت شما در یک نمایشگاه حضور دارد و می‌خواهید محصولات جدید خود را به بازار معرفی کنید. برای حضور موفق در این نمایشگاه، تحقیقات زیادی در مورد نحوه ارائه محصولات، طراحی مناسب برای غرفه، و نحوه استفاده از نورپردازی جذاب برای جلب توجه بیشتر انجام داده اید. حالا وقت آن رسیده که افرادی را انتخاب کنید که قادر به مدیریت غرفه شما باشند و این افراد باید به ویژگی‌های خاصی دارا باشند.

تیم نمایشگاهی یک گروه از افراد است که به سازماندهی و اجرای یک نمایشگاه کمک می‌کنند. تیم‌های نمایشگاهی می‌توانند شامل افراد حرفه ای در زمینه‌های مختلف مانند بازاریابی، طراحی، روابط عمومی و تبلیغات باشند. همکاری آن‌ها با یکدیگر منجر به ایجاد یک نمایشگاه موفق می‌شود که شامل برنامه‌ریزی روند نمایشگاه، هماهنگی ها و مدیریت ارتباط با حاضرین می‌شود.

تیم نمایشگاهی شما باید دارای ویژگی هایی باشند که بتوانند به حضور موفق شما در نمایشگاه کمک کنند، از جمله این ویژگی ها می توان به این موارد اشاره کرد:

مهارت‌ها و تخصص

تیم شما باید از افراد با مهارت‌های ارتباطی قوی، دانش محصول و توانایی درگیری با مخاطبان متنوع تشکیل شده باشد.

آموزش و آماده‌سازی

درباره محصولات یا خدمات خود، نکات مهم مذاکره، در مورد نحوه برخورد و ارتباط با بازیدکنندگان؛ تیم خود را آموزش دهید و آنان را آماده برای شرکت در نمایشگاه مورد نظر خود بکنید.

حرفه‌ای‌بودن و ظاهر افراد

 ظاهر و حرفه‌ای‌بودن اعضای تیم شما بر روی برند شما تأثیر می‌گذارد. می توانید از لباس فرم استفاده کنید که نشان دهنده حرفه ای بودن و منظم بودن تیم شما است.

هماهنگی تیم با یکدیگر

افرادی را انتخاب کنید که به عنوان یک تیم هماهنگ بتوانند کار کنند. اعضای تیم باید به صورت دوستانه با یکدیگر همکاری کنند تا به اهداف شما برسند.

در مقاله تیم نمایشگاهی مناسب در سایت پیشروپیشگام، ما در مورد اهمیت انتخاب افراد مناسب و ویژگی های آنان برای مدیریت غرفه نمایشگاه صحبت خواهیم کرد. چرا که همانند هر کار دیگری در زندگی، گاهی اوقات اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد و شما باید برای مقابله با آن آماده باشید.

5 نمایشگاه تهران که باید آن را بشناسید

 

هر سال نمایشگاه های مختلف و متنوعی در سراسر ایران برگزار می شود و تهران به عنوان پایتخت ایران، مرکز اصلی برگزاری نمایشگاه های مهم و بین المللی است. به همین دلیل تهران نیازمند مراکز نمایشگاهی مناسب است تا بتواند فضای مناسبی برای برگزاری نمایشگاه ها باشد.

یکی از مهم ترین مراکز نمایشگاهی در تهران، نمایشگاه بین المللی است که در بزرگراه چمران قرار داد و مساحت کلی برابر با 850 هزار مترمربع دارد. نمایشگاه دارای سه ورودی است که دو در جنوبی و جنوب غربی از سمت خیابان سئول و یک در شمالی از سمت بزرگراه چمران می باشد. در سال 1355، نمایشگاه بین المللی عضو اتحادیه نمایشگاه های بین المللی UFI و اتحادیه جهانی نمایشگاه های BIE شد.

یکی دیگر از نمایشگاه های تهران، نمایشگاه شهرآفتاب است. این نمایشگاه به مساحت 138 هکتار، یک ورودی از آزادراه تهران-قم و یک ورودی از بزرگراه شهرآفتاب دارد.

در این مجموعه تسهیلات رفاهی، بهداشتی و خدماتی مدرن و مناسبی قرار دارد تا بازدید را برای بازدیدکنندگان ساده و لذت بخش کند.

نمایشگاه مصلی تهران یکی از بزگترین مساجد تهران است که دارای 12 سالن اجتماعات با مساخت 117 هزار مترمربع است که در سال های اخیر به دلیل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در این مکان مورد توجه قرار گرفته است. طراح اصلی و معمار این بنا، دکتر پرویز موید است که 14 گلدسته به الهام از 14 معصوم، و 12 صحن به الهام از 12 امام و 5 ورودی برای اشاره به 5 تن آل عبا طراحی کرده است.

همچنین مراکز نمایشگاهی دیگری در تهران وجود دارد مانند نمایشگاه ایران مال، برج میلاد، برج آزادی، بوستان گفتگو و... .

اگر می خواهید به عنوان یک کسب و کار در این نمایشگاه ها شرکت می کنید می توانید برای غرفه سازی ارزان به ما مراجعه کنید

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد